Menaj sau …

Mă gândesc că azi e ziua bărbaţilor. Ştiu, unii ar spune că e e pe 9 mai, dar de, poporul zice că azi se beau 40/44 de pahare şi de, cică bărbaţii sunt băutori. Ei bine, de ziua lor şi pentru că am o vârstă m-au amuzat un şir de întâmplări.

Prima, o prietenă – să zicem, aflată într-o situaţie financiară grea cauta prin anunţuri ofertele de menaj. După telefoane, discuţii lungi ca nişte interogatorii – firesc cumva, ajunge şi la un anunţ care specifica că are nevoie de menaj, o zi pe săptămână la un apartament de două camere. La celălalt capăt al firului un domn cu o voce languroasă. Ştiţi spune acest domn, aş mai avea nevoie şi de altele. Ea face pe prostuţa şi discuţia degenerează ceea o face să izbucnească în râs, domne dumneata ai nevoie de masaj nu de menaj. Clic. Conversaţia se încheie. Alt anunţ spunea simplu: angajez menajeră. Aici, tot un domn, sărăcuţ cu duhul după vorbă, o ia cu domniţă. Ştiţi domniţă sunt din Urziceni. Prietena asta spune că nu e cazul. Da ce domniţă nu poţi să vii mata aici? Iarăşi râs. Păi câţi bani poţi să-mi dai dumneata ca să mă facă să vin la Urziceni dimineaţa şi să mă întorc seara? Da câţi ani ai mata domniţă? 50, spune amica. Iarăşi clic. Ea râde. probabil că eram prea în vârstă pentru ceea ce dorea el. Acuma, dragi domni, când plasaţi un asemenea anunţ ce aşteptaţi? Să vă sune nişte super modele? În general femeile care caută să facă menaj apoi asta vor, un ban cinstit, nu să facă cine ştie ce masaje.

A doua, jumătatea mea în autobuz. Alături o tânără cu un copil de vreo doi ani în braţe. Copilul se uită la jumătatea mea şi spune ceva pe limba lui. Mama îl înţelege şi spune „da, tataie”.  Ca descriere, a mea jumătate are părul aproape alb, adică cei 53 de ani îşi spun cuvântul. Ca orice bărbat are momente când s-ar vrea tânăr. Spre cinstea lui nu e gras. În situaţia aceea l-a apucat râsul. Se ştie, copii spun adevărul. Aşa că de, degeaba te vezi tu tânăr anii se adună.

Aşa că, dragi domni să fiţi sănătoşi şi să îmbătrânim frumos împreună.

Lasă un răspuns

