De ce punem anunţuri pe site-uri de specialitate? Oare de ce?

Mă gândesc că atunci când pui un anunţ, de orice fel, ai ceva de oferit sau cauţi un ce anume. Ar fi bine, pentru cei interesaţi, să laşi adrese de contact complete cu precizări ale orelor când poţi fi sunat. Aşa mi se pare corect şi politicos. Dar mă rog, politeţea la noi e pe cale de dispariţie.

Acum ceva timp şi azi am apelat la astfel de site-uri. De fiecare dată am păţit la fel.  Să mă explic: azi am selectat 7 anunţuri  ce mă interesau luând numerele de telefon. Am început să sun de la 9 dimineaţa, mai devreme nu mi se părea în regulă. În prima fază nu a răspuns nimeni. Mai târziu a revenit unul dintre cei apelaţi cu precizarea că este la servici şi mă va suna pe seară. Nu era mai simplu să precizeze că poate fi contactat între orele x şi y şi ştiam ce am de făcut? Pe la prânz am revenit cu telefoanele. Unul dintre anunţuri nu mai era de actualitate. Iarăşi mă întreb de ce nu s-a şters, cred că, în clipa când tranzacţia a fost efectuată, site-ul îţi oferă posibilitatea să precizezi asta. Presupun. La restul de 5 anunţuri nu a răspuns nimeni. Ba mint, după prânz a sunat unul dintre cei apelaţi. Nici nu ştiu cum să mă exprim, pe scurt şi nu din păcate – aşa cum intenţionam, că n-are de ce să fie din păcate, eram departe de notes-ul unde îmi notasem datele ofertei. Dau să-i spun acelei cucoane cum stă treaba, că nu mai ştiam totul pe de rost dar aveam  numărul de pe anunţuri, să mă aştepte câteva secunde să mă dumiresc, când mi-o trânteşte nervoasă „bine, atunci să mă sunaţi când veţi şti ce doriţi” şi-mi închide. Într-un minut am sunat, ştiam acum de unde era numărul şi ce anume cuprindea oferta. Credeţi că a mai răspuns? Nici gând. Am stat şi m-am întrebat la ce bun postezi anunţuri cu oferte dacă nu ai răbdare să discuţi cu omul? Sau dacă nu răspunzi cât e ziua de lungă la telefonul afişat? Vrei să vinzi sau ai chef aşa … să consumi nervii altora? Revin cu precizarea că este a doua oară când păţesc treaba asta, aşa că, oricâtă reclamă şi-ar face ei, dacă oamenii nu ştiu ce vor va fi doar o pierdere de timp. Voi?

Lasă un răspuns

