Orice femeie are nevoie de … farmec

De-a lungul timpului am întâlnit diverse tipuri de femeie, unele frumoase de la mama natură, altele având un farmec al lor aparte. De obicei cele considerate drăguţe, frumoase sau bune aveau un ceva deosebit care le dădea farmec. Toate însă erau femei îngrijite. Când spun îngrijite mă refer la ten, la corp (chiar dacă unele nu erau în standarde), la felul de a se îmbrăca şi, mai ales la păr. Personal nu suport părul neîngrijit şi, mai ales, murdar. Fiind o persoană cu un tip de păr gras consumul de şampon bate oareşce recorduri. De-a lungul timpului am auzit păreri cum că tocmai spălatul des face ca părul să se îngraşe mai repede. Nu cred asta, există acum o gamă întreagă de şampoane destinate tocmai acestui tip de probleme şi este păcat, ca femeie, să mergi la servici cu părul slinos.

Mi-ar fi plăcut să am părul ondulat, nu-l am, e moale şi rebel, întodeuna vârfurile sunt întoarse exact cum nu trebuie. Acum, că am îmbătrânit, problemele sunt chiar mai mari. Este adevărat că de-a lungul vremurilor a îndurat destule. De la permanentul anilor 80, la decolorare cu perhidrol, voiam să fiu şi blondă şi cu părul ondulat şi nşpe mii de vopseluri. Nu cred să existe culoare pe care să n-o fi avut-o de-a lungul vremii. De la negru la blond, trecând prin toate nuanţele de şaten şi cochetând ocazional cu roşcatul. Aveţi idee cum era o decolorare cu perhidrol pe vremuri? Pe vremuri adică înainte de 90 când nu se găseau de nici unele. Dacă aveai ghinionul ca cea care te decolora să greşească concentraţia de perhidrol te uitai cum din părul tău iese fum. Fără nici o glumă, v-o spune un om păţit. Pe urmă venea vopsirea şi altea alea. Şi am fost blondă ani buni.  Acum că am îmbătrânit (ei, nu sunt chiar atât de babă) suferinţele părului încep să se vadă. Nu îmi cade dar firul de păr, atunci când creşte, devine subţire şi casant. Am încercat până anul trecut să-l port mai lung dar nu se poate aşa că renunţat şi l-am scurtat. Am descoperit însă produsele farmec şi http://www.farmec.ro/produse/produse-la-promotie/kit-de-tratament-pentru-regenerarea-parului-66.html. Sunt gata să încerc acest produs cosmetic pentru uz extern, adresat atât femeilor, cât şi bărbaţilor care se confruntă cu probleme legate de lipsa vitalităţii părului, căderea acestuia, uscarea ori îngrăşarea excesivă a scalpului. Este recomandat sa se faca minimum doua cure anual. M-au convins vitaminele A, E şi B5 care acţionează pentru restructurarea părului degradat. Aveam o formulă cu ou şi vitamina A care părea să dea roade doar că era empirică şi de ce să nu încerc o recomandare de la specialişti mai ales că preţul este unul permisibil.

Problemele femeilor legate de păr nu sunt mai puţine în zilele noastre. Mă uit la fiica mea care a moştenit acelaşi tip de păr. Foloseşte des feonul, placa pentru întins, iar părul este vopsit, fără să mai discutăm de factorii nocivi din atmosferă care acţionează zilnic asupra noastră. Pe pagina cu produse la promoţie de la Farmec găsim cam tot ce am avea nevoie în funcţie de tipul de păr.  Fiicei mele i s-a potrivi http://www.farmec.ro/produse/par/ser-hidratant-termoprotector-64.html la cât de mult întrebuinşează foenul. Pentru că nu-i aşa, orice femeie are nevoie de farmec.

Dacă nu aţi ghicit acest articol este unul participant la concursul SuperBlog Spring 2014.

Lasă un răspuns

