Ce faci într-o zi de duminică

Când nu ai bani să ieşi undeva şi eşti nevoit să stai în casă? Te plictiseşti. La tv. nu ai ce să vezi. De când m-am certat cu cei de la RDS şi le-am refuzat receiver-ul m-au trecut obligat la un abonament analog de bază. Plătesc mai puţin şi nu mai am acces la History , un exemplu,  canalul preferat. Nu mai vorbesc de celelalte posturi Discovery care-mi făceau plăcere. Am zis că se poate supravieţui şi fără. Se pare că m-am înşelat. Ceea ce îmi oferă Digi, ca alternativă la posturile pierdute, nu îmi place, documentare vechi cu un limbaj depăşit. Mi-e dor de History. Aş putea să citesc, nu am chef, adică dispoziţia necesară, aş putea să scriu, nu pe blog ci altceva, iaraşi nu sunt în stare. Trec în viteză pe posturile pe care le am la dispoziţie. Oare cine se uită la Să vă amintiţi duminica sau ceva de genul ăsta? La Bingo de pe A3 mi se întoarce stomacul. M-am săturat de emisiuni cu tema România, ştiu cum e nu mai am cum să aflu ceva nou. AXN îmi oferă NCIS sezonul VI a nşpea oară de o să-l învăţ pe de rost. Diva îmi dă o telenovelă, păi am canal separat de telenovele. Filmele cu super eroi nu m-au încântat în mod deosebit. Să intru pe net dar nici asta nu aş dori. De fapt vreau ceva şi nu ştiu ce vreau. Posturile de ştiri au aceleaşi teme, chiar nu o mai fi nimic nou? La ce se uită oamenii de totuşi se face raiting? De câteva ore n-am reuşit să stau mai mult de zece minute pe un post. Pe TVR2 începe Noiembrie ultimul bal. Să mă uit, să nu? Un fel de nostalgie a vremurile din tinereţe? Mi-aduc aminte că filmul a avut premiera în noiembrie 89.  Să încerc. Poate că de luni mă duc să văd cum e treaba cu receiver-ul lu peşte. Şi nu-mi spuneţi că am posibilitatea să mă mut la alt cablist că nu am. La Romtelecom am renunţat cu nişte ani în urmă, de, venise RDS-ul cu telefonie şi cablu, ofertă mult mai avantajoasă. UPC nu există în bloc iar după o discuţie cu reprezentanţii lor ar trebui să adun cel puţin 20 de doritori ca să vină. Ţineţi cont că sunt la parter şi am în faţă un alt bloc cu opt etaje. Chiar aşa oare ce fac oamenii într-o duminică seara când nu au bani de o ieşire?

Lasă un răspuns

